Ми – дослідники. Ми- винахідники» І це беззаперечно про учнів 1-А, 1-В класів! Адже кожен з них постійно задає безліч питань: як? де? коли? чому?. Тому тема тижня усім дуже близька. Разом дізналися:
✅ хто такі винахідники?
✅як розвивати в собі вміння дослідника?
✅ як людина досліджує світ?
Потім практично перевірили, чи є у них риси дослідників. Посадивши зернятка пшениці🌱, кожна група доглядала за ними протягом тижня. А деякі діти посадили їх вдома. Виявилося, що для гарного росту рослин☘️ потрібні не тільки вода💦, світло, тепло☀️, а ще і любов та добре серце❤️. Зернятка почали проростати уже на другий день. Це неабияк радує! Також спробували змінити колір листочків капусти, поставивши їх у підфарбовану воду. Коли занесли до класу невеличкі шматочки снігу❄️, спостерігали за зміною його кольору. А також переконалися, що він не такий уже й чистий, як видається на перший погляд. Також цікавими були спостереження за об’єктами природи🌿☘️💧. Адже вона, як мудрий винахідник, постійно надихає людей на нові відкриття.
Команди класів продемонстрували свої винахідницькі здібності на шкільному LEGO майданчику, спроектувавши транспорт, будівлі та техніку майбутнього🛰🚢🛸🏯.
До досліджень долучилася і медична сестра 👩⚕️ школи Костогриз О. М. Вона розповіла першокласникам про винахід одного з перших антибіотиків - пеніциліну. Школярі переконалися, що будь який винахід потребує часу⌚️, терпіння, спостережливості🔍, постійної праці. Але результат вартує того, особливо, якщо приносить користь чи рятує життя😊.


Немає коментарів:
Дописати коментар