Протягом 4 тижня навчання учні 1-А класу вивчали, що таке довкілля; вчилися розпізнавати природне і створене людиною довкілля, зображували об'єкти живої та неживої природи у щоденниках вражень; досліджували предмети за допомогою органів чуттів; продовжували вчитися працювати в парах та групах. На уроці образотворчого мистецтва створили чудові "портрети" представника живої природи - їжачка-лісовичка, дізналися багато цікавої інформації про цю чудову тваринку та вивчили пісеньку. На уроках української мови, окрім вивчення букв, діти вчилися складати звукові схеми до слів з цеглинок LEGO. Тему "Моє довкілля" діти закінчили чудовим проектом, який вони створювали з коструктора LEGO, а саме будували школу та довкілля навколо неї.
понеділок, 1 жовтня 2018 р.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
-
За роботу у проекті "Are Olуmpic Games the symbol of Peace in the world?" в рамках програми eTwinning Plus Ukraine учні нашого ...
-
Збери кришечки від пластикових пляшок- Допоможи пораненим воїнам! В теперішній ситуації у державі, напевне, жоден з нас не може залиши...
-
Як чотири роки життя помістити у 4 хвилини??? Чотири роки навчання, спілкування, розуміння себе і оточуючих, обіймашок з друзями, перших п...
Немає коментарів:
Дописати коментар