23-24 червня у м. Харкові відбулась Перша національна (не)конференція для шкільних педагогів EdCamp Ukrainе. Девіз заходу: «Ми будуємо спільноту відповідального вчительства!».
Історична довідка:
EdCamp народився у Філадельфії (США) влітку 2010 року. Із того часу понад 550 заходів відбулося в 15 країнах світу, об'єднавши понад 25 000 учителів.
Прийняти участь у новому для українських освітян заході мали змогу, як молоді спеціалісти, так і ветерани шкільної освіти України. Головний критерій – мотивація до розвитку та готовність брати відповідальність за майбутнє!
У приміщенні культурного центру «Бейт Дан» у ці дні було зібрано біля 300 учасників. Я мала за честь взяти участь у цьому освітньому заході за результатами чесного і прозорого відбору. Найбільше враження від заходу – це зовсім новий та незвичний формат проведення. Ключове слово «відповідальність» було скрізь: кожний учасник міг вільно обирати де йому цікаво знаходитися – у холі спілкуючись з учасниками, на доповіді експертів чи стати самому доповідачем. Організатори подбали про відповідне налаштування і першим загальним майстер-класом був майстер-клас від засновниці консалтингової групи «Живе діло» та Інтегральної школи Коучингу Алли Задніпровської «Відповідальність: хочу, можу, обираю».
Так як, виступаючих було дуже багато і виступи відбувалися одночасно у 10 локаціях, учаснику (не) конференції потрібно було обрати де саме він хоче знаходитися, яку інформацію отримати, до якого спілкування долучитися. Для здійснення свідомого вибору було організовано новий формат знайомства – Speed Geeking: всі учасники об’єднуються у невеликі групи, а експерти розташовуються по колу, на коротке анонсування доповіді кожний експерт має 3 хвилини. Учасники події групами за годинниковою стрілкою переходять від експерта до експерта, знайомляться з кожним, задають питання. Такий цікавий та не звичайний формат дозволив кожному ознайомитися з харизматичністю експерта (доповідача), зі змістом його доповіді. Всього за 2 дні відбулося біля 90 виступів середньою тривалістю біля однієї години. Поділитися власним педагогічним досвідом мали змогу не лише експерти, але й прості вчителі, що були запрошені в якості гостей. Я теж провела одну з вчительських паралелей на тему «Участь учнів початкових класів в міжнародних проектах».
За 2 дні (не) конференції я та мої колеги отримали чимало корисної, вражаючої та мотивуючої до подальшого професійного зростання інформації.
Висока планка організації цього заходу, виступи в локаціях експертів та учительських паралелях дали змогу познайомитися з цікавими технологіями, досвідом колег, поділитися власними напрацюваннями, знайти однодумців і нових друзів не тільки в Україні, а і за її межами. EdCamp надихнув новими ідеями збагатив наше життя, а через нас ця хвиля нових знань і досвіду буде рухатися далі, створюючи спільноту відповідального вчительства.
Як завжди, на крок попереду від усіх!
ВідповістиВидалити